Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
I. Vispārīgie noteikumi:
1. nordteka.lt tiešsaistes veikals, kura darbību nodrošina UAB "Walls up", darbojas saskaņā ar šiem noteikumiem (turpmāk – Noteikumi), kas attiecas uz klientiem, veicot pasūtījumus nordteka.lt veikalā.
2. nordteka.lt patur tiesības mainīt Veikala Noteikumus. Noteikumi attiecas uz visiem klientiem, kas veic pasūtījumus šajā Veikalā.
3. Klientam ir pienākums iepazīties ar Veikala Noteikumiem pirms pasūtījuma veikšanas. Jebkurā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt, kad galīgi iesniedz pasūtījumu.
4. Veikals neatbild par zaudējumiem (materiāliem vai morāliem), ja problēmas radušās Klientam, neņemot vērā Noteikumos sniegto informāciju, kas ir publiski pieejama šajā lapā.
II. Privātuma politika
TEKSTA ZIŅOJUMI TIRGUS KOMUNIKĀCIJĀ
Abonējot nordteka.lt teksta ziņojumus, jūs piekrītat saņemt automātiskus mārketinga teksta ziņojumus par mūsu produktiem un pakalpojumiem uz jūsu norādīto tālruņa numuru, izmantojot automātisku tālruņa zvanu sistēmu vai citu tehnoloģiju. Ziņojumu biežums var būt atkārtots. Piekrīšana nav pirkuma nosacījums. Var tikt piemēroti ziņojumu un datu pārraides tarifi. Atbildiet ar STOP, END, CANCEL, UNSUBSCRIBE vai QUIT, lai atteiktos, vai sazinieties ar klientu atbalstu. Jūs varat saņemt papildu teksta ziņojumu, apstiprinot jūsu lēmumu atteikties. Jūs saprotat un piekrītat, ka mēģinājums atteikties, izmantojot citas metodes, izņemot iepriekš minētās komandas, nav piemērots atteikšanās veids.
Privātuma politika
1. Lai pasūtītu preces no Veikala, Klientam jāreģistrējas, ievadot visu informāciju, kas norādīta reģistrācijas formā. Visi obligātie lauki ir nepieciešami, lai pareizi izpildītu pasūtījumu. Veikals apstiprina, ka reģistrācija nenozīmē, ka Klients saņems informatīvus ziņojumus, izņemot tos, kas nepieciešami preču pasūtīšanai un piegādei. Ja Klients vēlas saņemt Veikala informatīvos ziņojumus, viņam ir iespēja izvēlēties to saņemšanu un atteikties, noklikšķinot uz attiecīgās saites vai nosūtot e-pastu uz [Info@nordteka.lt], lai informētu, ka vēlas, lai viņa personas dati tiktu dzēsti no klienta konta. Tas tiek veikts saskaņā ar 2018. gada 25. maijā stājušos spēkā Personas datu aizsardzības regulu. Personas dati tiek dzēsti 30 dienu laikā pēc pieprasījuma iesniegšanas.
2. Pasūtot preces, Klientam jānorāda personas dati, kas nepieciešami preču piegādei: vārds, uzvārds, adrese, uz kuru preces tiks piegādātas, tālruņa numurs, e-pasts. Veikals apstiprina, ka šie dati tiks izmantoti tikai preču pasūtīšanas un piegādes nolūkiem. Veikals apņemas neizpaust šo informāciju trešajām personām, izņemot Veikala partnerus, kas sniedz preču piegādes vai citus ar Klienta pasūtījuma izpildi saistītus pakalpojumus. Jebkura cita Klienta personīgās informācijas izpaušana trešajām personām vienmēr tiek saskaņota ar Klientu. Citos gadījumos Klienta personas dati var tikt izpausti trešajām personām tikai saskaņā ar LR tiesību aktiem.
3. Reģistrējoties Veikalā un pasūtot preces, Klients apņemas saglabāt un neizpaust savus pieslēgšanās datus. Klients apstiprina, ka ir pilngadīgs un tiesīgs pasūtīt preces Veikalā. Ja Klients izpauž savus pieslēgšanās datus, Veikals tiek atbrīvots no jebkādas ar to saistītas atbildības.
4. Iepazīstoties ar Noteikumiem un Privātuma politiku, Klients apstiprina, ka ir informēts, ka, pārlūkojot Veikalu, viņa datorā tiks saglabāti sīkfaili (faili, kas tiek nosūtīti no interneta servera):
currency – saglabā noklusējuma valūtas kodu, lai attēlotu preču/pakalpojumu cenas attiecīgajā valūtā
language – saglabā noklusējuma valodas kodu, lai nākamajā apmeklējuma reizē ielādētu veikalu izvēlētajā valodā
PHPSESSID – saglabā informāciju par pircēja pieslēgšanos, preču salīdzināšanu/grozā, vēlmju saraksta datiem, lai nākamajā apmeklējuma reizē attiecīgi ielādētu nepieciešamos datus
5. Personas dati tiek aizsargāti pret zaudējumiem, neatļautu izmantošanu un izmaiņām. Mēs esam ieviesuši fiziskus un tehniskus pasākumus, lai aizsargātu visu informāciju, ko mēs apkopojam mūsu pakalpojumu sniegšanas nolūkos. Atgādinām, ka, lai gan mēs veicam atbilstošus pasākumus jūsu informācijas aizsardzībai, neviena vietne, interneta operācija, datoru sistēma vai bezvadu savienojums nav pilnīgi droši. Pēc pēdējās jūsu pakalpojumu vai satura izmantošanas reizes jūsu dati tiks glabāti maksimāli 2 gadus. Pēc šī termiņa beigām dati tiks dzēsti tā, lai tos nevarētu atjaunot.
6. Veidojot pasūtījumu un maksājot par precēm, tiek piedāvātas vairākas dažādas iespējas:
6.1. Maksājumi iespējami, izmantojot Swed, SEB, Luminor banku elektroniskās bankas pakalpojumus. Maksājumi tiek veikti eiro valūtā. Maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot MakeCommerce.lt maksājumu platformu.
6.2. Vienkāršs bankas pārskaitījums uz kontaktos norādīto kontu.
6.3. Maksājot par precēm kurjeram piegādes laikā – skaidrā naudā vai ar bankas karti – šobrīd šī iespēja nav pieejama.
6.4. Saņemot preci pakomātos, piegādājot kurjeriem.
7. Piegādājot preces, tiešsaistes veikals izmanto piegādātāju pakalpojumus un piegādā preces tieši no piegādātāju noliktavām visā Eiropā. Ja jūsu pilsētā ir Smart Post Itella pakomāts, tad sūtījumu saņemsiet tajā. Ja minētā pakomāta nav, tad preces var tikt piegādātas ar kurjeru vai uz Latvijas Pasta pakomātu. Lai izpildītu savas saistības pret klientiem, Veikals sniedz šādus personas datus šai trešajai pusei: vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, piegādes adrese vai piegādes veids caur termināliem. Visi šie dati tiek sniegti, lai nodrošinātu kvalitatīvu un ātru pasūtīto preču piegādi no pārdevēja pircējam.
III. Pasūtījuma iesniegšanas kārtība un nosacījumi
1. Klients, apmeklējot veikala interneta vietni, izvēlas sev vēlamās preces. Pamatojoties uz viņa izvēli, tiek izveidots preču grozs.
2. Pēc preču groza izveides Klientam (ja viņš vēl nav reģistrējies un pieslēdzies sistēmai) jāievada dati, kas nepieciešami izvēlēto preču piegādei: vārds, uzvārds, adrese, uz kuru tiks piegādātas preces, tālruņa numurs un papildu informācija, kas var būt svarīga pasūtīto preču piegādei. Veikals apliecina, ka Klienta sniegtie dati tiks izmantoti tikai preču pārdošanas un piegādes nolūkiem, ievērojot Lietuvas Republikas tiesību aktu prasības attiecībā uz personas datu aizsardzību.
3. Tālāk Klientam jāizvēlas viens no iespējamiem norēķinu veidiem Veikalā. Tajā pašā laikā tiek izvēlēts preču piegādes veids un cena.
4. Pēdējā solī tiek ģenerēti visi Klienta sniegtie dati, pirms kuru apstiprināšanas Klientam jāpārliecinās, ka sniegtie dati ir pareizi un atbilst viņa vēlmēm. Klientam ir iespēja izlabot kļūdas, ja tādas ir, pirms pasūtījuma nosūtīšanas. Ja Klients pirms preču izvēles nav iepazinies ar Veikala Noteikumiem, viņam tas jādara pirms pasūtījuma un tajā sniegto datu apstiprināšanas; pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem.
5. Kad Klients apstiprina pasūtījumu, Veikals saņem visu informāciju par to. Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu no brīža, kad to saņem Veikals. Tajā pašā laikā tiek uzskatīts, ka starp Klientu un Veikalu ir noslēgts līgums. Tomēr šāds līgums tiek uzskatīts par izpildāmu tikai no brīža, kad Veikals saņem apstiprinājumu no Klienta izvēlētā norēķinu veida par preču apmaksu.
6. Pēc pasūtījuma iesniegšanas Veikala sistēma automātiski nosūta Klientam elektronisko vēstuli, kurā norādītas pasūtītās preces un Klienta sniegtie dati.
7. Veikals, saņemot paziņojumu, ka Klients ir veicis maksājumu par veikto pasūtījumu, apņemas izpildīt pasūtījumu.
8. Klienta iesniegtais pasūtījums tiek glabāts Veikala datu bāzē, pamatojoties uz Lietuvas Republikas spēkā esošo tiesību aktu prasībām attiecībā uz šādu datu glabāšanas termiņu.
9. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, iesniedzot pasūtījumu, ir iepazinies un bez nosacījumiem piekrīt visiem Veikala Noteikumiem, kā arī visiem citiem pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem.
10. Līgums tiek noslēgts un izpildīts lietuviešu valodā.
IV. Garantijas un preču cenu noteikšana
1. Katra Veikala preces īpašības kopumā ir norādītas pie katras preces.
2. Veikals norāda, un Klients apliecina, ka ir informēts, ka preces, kas norādītas Veikalā, pēc krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formām un krāsai monitora īpašību dēļ.
3. Klients piekrīt, ka, elektroniski iesniedzot pasūtījumu Veikalā, viņš apņemas maksāt par precēm cenu, kas norādīta pasūtījumā.
4. Cenas Veikalā un pasūtījumā ir norādītas eiro.
5. Veikals pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā noteiktajiem nosacījumiem. Ja Klientam nodotās preces neatbilst noteiktiem pasūtījuma prasībām, Klients piekrīt vispirms nekavējoties par to rakstiski informēt Veikalu pa norādīto e-pastu vai tālruni, un Veikals apņemas veikt visus pasākumus, lai novērstu esošos trūkumus, ja šādi trūkumi radušies Veikala vai tā vārdā rīkojošos trešo personu vainas dēļ. Veikals saprātīgā, ar Klientu saskaņotā termiņā novērš trūkumus; ja trūkumi netiek novērsti, Klientam ir tiesības aizstāvēt savas tiesības saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksā noteikto kārtību.
6. Veikala saistības attiecībā uz precēm:
6.1. Veikals apņemas nodot preces, kas atbilst pie katras preces norādītajai informācijai.
6.2. Veikals apņemas piegādāt Klientam pasūtījumā norādīto preču daudzumu. Veikals neatbild par gadījumiem, kad nodoto preču daudzums nav precīzs, jo Klients pasūtījumā Veikalam ir norādījis nepareizus datus.
6.3. Veikals visos gadījumos piegādā Klientam preču sortimentu, kas atbilst Pasūtījumā noteiktajiem kritērijiem.
6.4. Veikals norāda piegādes laiku pie katras preces, tāpēc Klientam pirms pasūtījuma veikšanas jāpievērš uzmanība iespējami atšķirīgiem piegādes termiņiem.
6.5. Veikals apņemas norādīt visu informāciju, kas saistīta ar preci un tās piegādi, kā arī sazināties ar Klientu gadījumā, ja Veikalam neatkarīgu apstākļu dēļ nav iespējams atbilstoši izpildīt iesniegto pasūtījumu.
6.6. Preces tiek piegādātas iepakotas, ņemot vērā to raksturu, lai nodrošinātu, ka preces ir piemērotas lietošanai atbilstoši to paredzētajam mērķim.
V. Preču atgriešana
1. Iepērkoties veikalā nordteka.lt, katram pircējam un viņa iegādātajai labas kvalitātes precei tiek piešķirta 14 dienu atgriešanas garantija no preces saņemšanas dienas.
2. Lai atgrieztu labas kvalitātes preci:
2.1. Obligāti jāsazinās pa e-pastu [info@nordteka.lt](mailto:info@nordteka.lt). Bez iepriekšējas brīdināšanas un saskaņošanas preces netiek pieņemtas atpakaļ.
2.2. Jāizskaidro iemesls un jāpievieno pirkuma apliecinājums.
2.3. Precei jābūt nelietotai, ar marķējuma etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā, nebojātai un nezaudējušai preču izskatu.
3. Katrai precei tiek piešķirta piegādātāja garantija ražošanas defektiem un citiem defektiem, kas nav saistīti ar normālu preces lietošanu un vides ietekmi. Katrai precei garantijas laiku var atrast preces aprakstā.
4. Ja pasūtītajai precei ir ražošanas vai transportēšanas defekts, interneta veikals apņemas to nomainīt. Ja gadās, ka prece ir bojāta, nosūtiet to mums, un mēs to nomainīsim pret jaunu. Preces atgriešanas izmaksas sedz pircējs.
Saskaņā ar Lietuvas Republikas Seima rīkojumu Nr. 217 (Par preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu) 18. pantu, pircēja prasība nomainīt iegādāto preci pret līdzīgām precēm vai atgriezt samaksāto naudu netiek apmierināta, iegādājoties šādas preces: zeķubikses, zeķes, puszeķes un citus līdzīgus izstrādājumus, krūšturus, jostas, korsetes un citus līdzīgus izstrādājumus, adītus vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļas izstrādājumus.
5. Lai atgrieztu nekvalitatīvu preci, veiciet V.2 punktos norādītās darbības.
6. Veikals apņemas ne vēlāk kā 10 dienu laikā no patērētāja pieprasījuma saņemšanas dienas sniegt patērētājam pamatotu rakstisku atbildi.
7. Piegādes izmaksas netiek kompensētas.
VI. Apmaksas kārtība un termiņi
1. Klients norēķinās par savām pasūtītajām precēm vienā no Veikalā norādītajiem veidiem: ar bankas pārskaitījumu, skaidrā naudā kurjeram piegādes brīdī vai izmantojot opay.lt sistēmu.
Maksājuma mērķī jānorāda: “Apmaksa par precēm, pasūtījuma ID”.
Apmaksu veic persona, uz kuras vārda ir veikts pasūtījums. Ja maksātājs ir cits nekā pasūtītājs, tas obligāti jānorāda pasūtījuma komentāros.
Ja izvēlēts maksājums ar “Bankas pārskaitījumu” un maksājums tiek saņemts līdz plkst. 12.00 darba dienās, pircējs preces saņem termiņā, kas norādīts pie preces.
Ja maksājums tiek saņemts pēc 12.00, piegāde var kavēties par vienu dienu.
Izvēloties bankas pārskaitījumu, pēc pasūtījuma apstiprināšanas tiks norādīta summa un konta numurs. Apmaksa jāveic 24 stundu laikā. Ja maksājums netiek veikts laikā – preces rezervācija tiek anulēta.
2. Ja klients izvēlas kādu no tiešsaistes norēķinu metodēm, viņam ir pienākums samaksāt nekavējoties. Pretējā gadījumā viņš zaudē tiesības iesniegt pretenzijas par piegādes termiņu pārkāpumiem, jo preces tiek komplektētas tikai pēc maksājuma saņemšanas.
3. Ja klients izvēlas maksāt skaidrā naudā (pakalpojuma maksa – 3 EUR) vai ar bankas karti (pakalpojuma maksa – 3 EUR) kurjeram, pasūtījums tiek apstrādāts nekavējoties vai nākamajā darba dienā atkarībā no iesniegšanas laika. Piegādes laikā klients norēķinās ar kurjeru un parakstās par saņemšanu.
Ja prece vairs nav nepieciešama vai tā ir bojāta, klients nekavējoties sazinās ar veikala administrāciju, un pēc savstarpējas vienošanās tiek saskaņota atgriešanas kārtība.
VII. Preču piegāde
1. Veikals apņemas norādīt piegādes termiņu pie katras preces. Ja rodas problēmas ar piegādi, veikals sazināsies ar klientu un centīsies atrisināt situāciju.
2. Klientam ir pienākums ievērot norādīto piegādes termiņu un sazināties ar veikalu tikai tad, ja ir pagājušas vairāk nekā 24 stundas pēc termiņa beigām.
3. Veicot pasūtījumu, Klientam jānorāda piegādes adrese un persona, kura saņems sūtījumu.
4. Klientam preces jāsaņem pašam. Ja to dara cita persona norādītajā adresē, un informācija atbilst Klienta norādītajiem datiem, Klientam nav tiesību izteikt pretenzijas par piegādi nepareizai personai.
5. Preces, kas pasūtītas Veikalā, tiek piegādātas šādos veidos:
5.1. Lielā pieprasījuma un ātras izpārdošanas dēļ piegāde var aizņemt no 3 līdz 10 darba dienām, jo preces tiek sūtītas tieši no ražotāju noliktavām visā Eiropā.
Ja jūsu pilsētā ir SmartPost Itella pakomāts, sūtījums tiks nogādāts tur. Ja tāda nav – preces tiks piegādātas ar kurjeru vai uz Latvijas Pasta pakomātu.
6. Ja saņemot preces Klients pamana, ka sūtījumā trūkst atbilstošas preces, viņam nekavējoties jāsazinās ar veikalu.
VIII. Citi noteikumi
1. Visi paziņojumi Veikalam jāiesniedz uz e-pastu: [info@nordteka.lt]
2. Līgums tiek noslēgts, izpildīts un visa saziņa starp Klientu un Veikalu notiek valsts valodā.
3. Šie Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
4. Tiesiskās attiecības, kas rodas uz šo Noteikumu pamata, regulē Lietuvas tiesību akti.
5. Visi strīdi, kas rodas šo Noteikumu izpildes laikā, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanos panākt neizdodas – strīdi tiek risināti likumā noteiktajā kārtībā.


Nr. 1 KOLAGĒNS JŪSU ĀDAI
Vai zinājāt, ka I tipa kolagēns, kas iegūts no savvaļas Ziemeļatlantijas okeāna zivīm, tiek uzskatīts par visefektīvāko kolagēna formu cīņā pret ādas novecošanos?
Līdzsvarots sastāvs ar 10 miljardiem probiotiku, cinku, biotīnu, beta karotīnu, C vitamīnu un granātābolu ekstraktu – stiprina ādu, matus, nagus un imūnsistēmu, jo patiesais skaistums sākas no iekšpuses!


Kāpēc izvēlēties mūs?
✅ Augstākās kvalitātes produkti – rūpīgi atlasīta, sertificēta un ekoloģiska kosmētika un uztura bagātinātāji no Skandināvijas.
🌿 Dabīgas sastāvdaļas – visi produkti izgatavoti no dabā sastopamām aktīvām vielām, kas veicina skaistumu un veselību.
🇳🇴 Skandināvu kvalitāte – sadarbojamies ar uzticamiem ražotājiem no Norvēģijas un citām Ziemeļvalstīm.
🚀 Ātra un ērta piegāde – pasūtījumi Latvijā tiek piegādāti 1–3 darba dienu laikā.
♻️ Ilgtspēja un ekoloģija – produkti nav testēti uz dzīvniekiem, iepakojumi ir videi draudzīgi.
🔬 Zinātnē balstīti risinājumi – formulas izstrādātas, pamatojoties uz jaunākajiem zinātniskajiem pētījumiem, nodrošinot maksimālu efektivitāti.